Hemma..

Hallojsan,, Ja då har man gått och vandrat i stan i 2tim shit e helt slut nu.. för det frösta tog jag på mig för mycket kläder så efter 5min på bussen höll jag på att svettas bort.. Sen inne i stan kändes bra i början gick och titta i lite affärer,, Köpte hårfärg, brun utan sol så man kanske känner sig lite snygg.. Köpte även en tröja på gina en stickad i typ lilla färg mysig.. Såg dock massa massa jag ville ha men men,, kanske dumt av mig att gå och titta i massa affärer när jag ser ut så här..

Gick in på Rockhouse på kungsgatan mitt emot pizza hut jäklar var coola kläder de hade till bebisar hehe coola t-shirts och bodysar,, där kan jag säga att mamma Melissa önskar sig massa bebbe kläder ifrån=)

Gick även in på Bolagret de har fått in as coola tavlor med ed hardy,, som vi antagligen ska köpa nu,, de e rikigt fräcka=) Lite svårt för mig att handla stora tavlor och sen gå och konka på inne i stan så vi får åka iväg imon och handla dem=)

Sen var jag på försäkringsmöte då med en himla trevlig tjej,, gillar när de är lite yngre de förstår än mer,, hon fick själv sitt första barn när hon var 22 så de va roligt.. Fick massa bra information så nu vet vi vilka försökringar vi ska ha o så=)

Sen åkte jag hem,, var nära på att missa bussen på markland men snälla busschaffisen vänta på mig hehe,, jag försökte ge mig på att springa,, de är inte att rekomendera haha han vinka till mig att han väntade så jag kunde lungt lunka mig fram till bussen hehe snällt av han tycker jag=)

Nu är jag skit hungrig,, men är väl lika bra att vänta på mannen min han slutar om 45min,,, =)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0