Helg snart,,,

Wiee snart e de helg igen,, fullspäckad som vanligt,, imon blir de mys med älsklingen film kväll=),, På lördag ska vi kanske baka bullar på dam hehe ha en lite bakdag och på kvällen blir det 2års kalas för lille Theo=).. Söndag ska Jerry anatgligen iväg på bio och då ska jag hem till mamma,,

Vet ni vad? Min mamma glömde mig idag=( Jag skulle ju dit idag,, hon skulle hämta mig efter jobbet,, men jag somna och när jag vakna vid sex tiden hade hon fortfarande inte ringt,, så såg jag att hon va inne på face så jag skrev "Hej" då skriver hon "Oj glömde dig,, de blir lätt så när man han skrikiga barn som e hungriga" hehe mina systrar,, hehe aa mm detta får hon allt gott göra på söndag=)=)...

Så nu har Gabbisen tagigt sig tid att gissa i tävlingen med,, påminner igen,, gissa födseln på min bebbe=).. Här e datumen som folk gissat,, Gissa du med=)

Julia; 20/9
Madelene; 21/9
Anna; 24/9
Cassan; 25/9
Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lovisa; 1/10
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Frida; 6/10
Silvia; 7/10
Sandra; 10/10
Gabban; 11/10

Har tittat på idol nu hehe var några roliga filurer med idag igen hehe fattar inte asså.. Nu rullar criminal minds på tv=) Har ändå börjat tröttna lite på alla dessa csi osv programmen,, känns som man sätt allt redan även om de e nya program... yeye,, ska la titta vidare och invänta att Jerry kommer hem=)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0