Hej

God morgon,, mm sovit ganska hyfsat i natt då vart uppe några gånger bara men somnat om=) Fick lite förvärkar i morse vid 5 tiden 3st på raken typ men sen försvann de oxå som vanligt hehe..

Yes igår var det fotboll,, ganska tråkig eller rättare sagt frustrerande match,, HALLÅ!! liksom vi skulle vunnit med si så där 10-0 inte 1-0 och självmål haha aa sjukt ,, men de e Sverige de som vanligt,, ska väl vara glad att vi vann överhuvudtaget.. Nu är inte nästa match förens 10okt mot Danmark,, då kanske man har en liten bebbe som tittar med en=) Förhoppningsvis då,,=)

Sen var det Idol,, och denna gången från Göteborg,, seriöst,, de va ju jätte dålig från Göteborg i år,, va väl nån bra men ingen sådär som stack ut,, a ja de fortsätter ju idag så hoppas på att de dyker upp nån bra.. =)

Haha sen såg vi på Fråga Olle dokomuntären,, handla om svensk porrfilm,, asså jag fattar inte,, okej om du är ung dum och inte vet bättre och inte har några barn.. Men detta handla liksom om bla ett par där tjejen hade 2st barn 7 och 8 år.. okej de va hemligt för dem.. men va ska hon säga när d eblir äldre och kanske smiter in på "vuxen filmerna" och ser sin mamma på en framsida??

Okej visst hon kanske slutar om 1månad men de filmerna finns ju alltid kvar och kommer alltid finnas kvar.. hur kan man göra så mot sina barn?? Tycker det är heeelt sjukt.. och han som var producent var bara 20år haha..

Sen var det ett par 23år va de och hon hade bara haft sex med sin kille innan de hade vart tillsammans i 5år,, och helt plötsligt skulle de göra porrfilmer,, aa man blir ju knäpp,, hehe

Idag ska jag kanske få köpa mig ett par av de skorna jag såg häromdagen hehe Jerry ska få köpa en t-shirt,, de e så vi dealar nämligen hehe=) jag får köpa en grej och han en grej=)

Nää nu ska jag färga håret=),, tänkte överrraska mannen min han ville egentligen att jag skulle färga det svart igen,, men nu när jag e så sjukt blek så får de bli mörk mörk brunt hehe hoppas det duger åt herren=)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0