Hårförlängning??

Hallooo,,, åhh va illa jag mådde förut,, gick och la mig sov väl nån timma,, hehe Jerry blev lite orolig då han ringde både hem och till mobilen och jag svara inte hehe,, När jag ringde upp sa han "Gravida ska svara i telefon" haha jaja förlåt älskling skall aldrig hända igen hehe.. MÅr fortfarande lite illa faktikst,, huvudvärk oxå är så trött på detta nu va... påminn mig och detta när jag klagar på sömnlösa nätter pga bebisskrik=)

Aa sen e de ju de här med mitt hår,, de har ju altid stått i centrum för mig,, vilken färg ska jag ha? hur ska jag ha det? osv osv hehe,, Nu har jag i alla fall bestämt mig för att när han pluppat ut där inne och jag kan sola lite igen och bli lite fräsch så ska jag färga de nästan svart inte hel svart men nästan,, sen e saknar jag min hårförlägning så sjukt mycket,, så jag har väl suttit här nu i ca 1tim och letat efter billiga ställen osv..

Men nu har jag hittat en annan grej,, jag kan få köpa sånt hår plus en värmetång som man använder för bara 700kr,, så kan Jerry sätta i det,, Men frågan är vågar jag detta?? Har han tålamod till detta? hehe,, Annars finns de ju en annan variant att man flätar/syr fast håret men jag har aldrig hört om någon som gjort det.. Hmm någon som vet?? För de kostar typ halva priset...

A får se vad gubben säger när han kommer hem hehe,, Gabbam har åkt nu i alla fall,, hon somna också på soffan hehe aa vi har haft en tuff vecka bägge två hehe=)..

Så nu inväntar jag bara Jerry,, så ska vi laga mat,, skulle ju egentligen gjort carbonara men jag orkar verkligen inte det,, är så trött så de får bli köttfärssås hehe..



miss my hair=(=( Så här glad var det längesen jag var hehe,, nästan precis ett år sen frästen=)

jaja får väl börja med maten till min kära herre,,, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0