Halsbränna,,,,,,,!!!!

Hallojsan,, V37 idag då=) Men den börjar väl sådär,, sjukt jobbig halsbränna huvudvärk till max och illamående.. Så satt mest på föräldrargrupps mötet idag och mådde illa,, sen de där trästolarna de har att erbjuda e fasiken inte så skön aför en gravid kvinna att sitta på i 2tim,, usch har så ont i ryggen nu va,, fattar inte hur de kan ha sånt möte med gravida och inte ha skönt sittunderlag eller nåt..

A ja vi prata om alla sorters bedövningar man kan ta under förlossningen,,, jag själv vet inte än jag är liksom öppen för förslag ta de som de kommer mer liksom,, men antagligen blir de väl bara bad och lustgas hehe..

A sen åkte vi och handla då,, och sen det värsta när vi kommer hem har en jäkla idiot ställt sig på våran parkeringsplats?? åhh blev tokig,, visste inte vart vi skulle ringa eller nåt,, men vi börja med 118118 de visste inte, polisen koppla oss bara vidare till transportstyrelsen som bara gav oss ett namn utan nr,, och det fanns ju ganska många som hette precis som han,, men till slut lyckade Jerrys mamma hitta hans mobnr på nätet,, så då ringde vi upp han och gubben se "Oj då valde jag fel då"

Åhh blev tokig,, snåla gubbe,, antagligen trodde han att vi var på jobbet och skulle komma hem vid 4 eller nåt,, satt där i bilen i 30min i denna hetta åhh människor asså.. Va så nära på att ringa till lapplisan så han skulle få böter ska göra de nästa gång orka liksom sitta o vänta och så med mat i bilen grrrrrrr Är melissa på dåligt humör idag?? aa skulle tro det,,

Men hur lätt e det då?? Jerry säger alltid "måste du se så ledsen ut, måste du se så sur ut" nää det e verkligen skit roligt att ha ont över allt, ha halsbränna, huvudvärk, inte kunna röra sig,, må illa,, springa på toa var 5min mm det e verkligen jätte kul så visst jag kan sitta och skratta hela tiden,, NEJ DET KAN JAG INTE!! åhh blir tokig,, kan du komma ut nån gång????

Nää nu ska jag vila och hoppas på att denna huvudvärk försvinner...

Kommentarer
Postat av: Linda

haha gumman då... verkligenn fel humör idag... och du kan ju säga till jerry att va tyst hahah... han vet inte vad vi går igenom

2009-09-01 @ 12:14:51
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0