Hallooo

God morgon god morgon,, haft den värsta natten på länge eller aa inte sovit nåt i stort sett vart jätte pigg,, bara legat och tittat upp i taket,, kunde somna riktigt när kl var 6 i morse sjuk,, så kommer väl somna som en stock sen..

Yes fixade man ögonbrynen igår för första gången och jag säger bara FY F*N!!!! va ont det gjorde asså,, hon använde ju sig av någon speciell metod med snören som gör att de håller sig längre men usch fick tårar i massor,, men jag var bättre än mamma i alla fall hehe han slog i väggar och hade sig,, hehe,, Men resultatet böev bra hon färgade mina med,, är lite ovan nu bara att ha sån form på dem,, springer och tittar mig i spegeln hela tiden hehe Jerry var också lite ovan men men får se om jag trivs så här då får de bli fler ggr,, sån tur var hade inte ja så mycket hår så hon blev klar med mig ganska snabbt=)

Sen bar det av hem till Jessie,, på vägen dit fick jag ett samtal av min man som skulle tvätta för första gången i vår tvättmaskin,, istället för att då läsa i manualen väntade han i 1tim för att få prata med mig hehe,, efter att ha gett han instruktioner och att han skulle trycka på start börjar han skrika;

:Nej nej kan man stänga av den??

:Ja, tryck bara på paus knappen. Vadådå??

:Jag glömde hälla i tvättmedel

:hahaha

ja jag säger detta asså killar och tvätt de går inte.. hehe man han klara det tillslut=)

Yes sen hem till Jessie då,, Martina och Anna kom också,, vi satt och tjöta,, kolla på tv osv de va mycket trevligt=)

Sen bar det av hemåt,, gick och la oss nästan dirket,, jag sov väl 1tim sen låg jag typ vaken till kl 5 gick upp med Jerry åt en macka och somna sen om vid 6 underbar natt va??

Nu ska jag snart in till stan hehe ska ta buss och spårvagn själv för första gången sen graviditeten typ hehe ska bli spännande,, hoppas inte vattnet går på bussen hehe,, Jag ska på försäkringsmöte och kolla upp olika försökringar för mig och barnet och baby2 (JERRY) hehe,, sen ska jag kolla runt lite,, om jag orkar vill säga är ganska trötter nu..

Imon går man ju in i v38=) de sägs ju att 90% föder mellan v38-42 så man kan ju hoppas på att min lilla skit vill komma i veckan då=)

Jerry sa igår "Jag kommer inte ihåg hur du såg ut innan graviditeten" jag sprang som ett litet barn till datan och rota fram massa bilder,, åhhh va liten man var jömfört med nu;





hehe jag längst till höger,, inte bara att man längtar till Thailand,, men jag e ju fasiken dubbelt så stor nu oxå usch usch..



åhh kolla mina armar,, åhh vad jag vill träna nu få bort allt detta usch usch kom ut snälla snaaaaart=)

så titta nu;



usch usch hehe

nää nu ska jag göra mig fin för stan.. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0