Gutten morgon,,

Jaa,, eller god förmiddag eller nåt.. Sov som en liten gris när Jerry kom hem igår hehe,, men har väl sovit sådär i natt,, fick kramp i vaden,, klara dock detta själv denna gången så jag slapp väcka älsklingen men fy f*n vad ont de gör asså.. och nu har jag fortfarande ont och går omkring och haltar=(.. Har även vaknat av att jag läcker mjölk hehe mm hehe underbart va?? och nu har jag huvudvärk,, kan livet bli bättre??

Åhh vad uttråkad jag känner mig idag,, bläää vad ska man göra?? Alla säger typ att man ska pasa på och njuta nu innan bebben kommer,, men njuta hur?? Orkar ju knappast åka in till stan på en buss liksom.. eller? Så sitta hemma i alla evighet är ju verkligen gör kul..

Pappa skall ju komma förbi idag och installera tvättmaskinen=) alltid nåt kul.. Sen så skulle jag vilja köpa såna gardin knoppar ni vet som sitter längst ut på gardin stången,, jag skulle vilja ha typ lite barnsliga sånna med Nalle puh eller liknande,, om ni vet vart man kan köpa de så får ni gärna berätta det=)

Nää mitt projket igår då,, gick väl sådär,, hände inget spec bara massa jobbiga sammandragningar,,

nää usch har inget vettigt att skriva asså.. fast brukar jag ha det?? som sagt detta e himla bra tidsfördriv när man inte har nåt liv haha

pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-09-02 @ 12:56:17
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha förstår dig :D Har också inget liv ;) Men tänk vad vi kommer få ångra att vi klagade på "för mycket tid" sen när bebisarna är ute och vi inte har någon tid längre hehe ;) Men tiden går snart fortare ska du se :) De är ju inte lång tid kvar nu :)

2009-09-02 @ 12:58:00
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hejsan! Ser att det inte är allt för länge kvar för er nu! Håller du på bli less? Kram familjeliv maadeleine

2009-09-02 @ 13:44:46
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0