Gud så duktig jag e=)

Aa nu har jag fasiken vart duktig=).. städat hela lägenheten,, dammat, dammsugigt, svabbat golven,, sen har jag även tvättat två tvättar=).. och sist men inte minst jag har rensat bort alla mina sommar skor,, kommer ändå så inte hinna använda dem nu,, speciellt inte med dessa jätte fötter=)... Sen satte jag mig även och gick igenom våra pärmar med alla papper i ni vet försäkringar osv.. rensade ut lite där med,, och sorterade=)

Så nu tog jag en liten paus,, ätit köttbullar och makaroner hehe=) de funkar alltid=)

Nu känner jag mig heeelt slut,, funderar faktiskt på att gå och sova en stund som igår var riktigt skönt,, de e ju ändå helg så då kan man ju vara uppe senare..

Haft på ZTV hela dagen och deras nya "hitvarning" e bara så jäkla bra,, de e en ny tjej hur grym som helst är den=)

sen måste jag ju bara kommentar MTV VMA's asså Beyonce,, hon e riktigt bra och så,, men hon börjar bli för mycket asså titta här; http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=71551&playlistId=141374&vid=436641

jaja nu tror jag att jag skall krypa ner i soffan och vila e sjukt trött,, men undra om man ska ta lite glass innan?? hmm är sugen men jag orkar inte ta fram haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0