Grattis Theo och svärmor=)

God morgon,, ingen bebbe i natt nää så Theo kan vara hyfsat lugn tror inte de kommer hände nåt under dagen heller=) Så nu hoppas vi bara på att Jullen har rätt att bebis kommer i natt hade vart trevligt.. Är sjukt trött på alla nerver som kommer i kläm jämt,, igår när jag skulle gå ur soffan fick jag gå och luta mig mot Jerry för att en nerv i rumpan haha ja rumpan hade kommit i kläm och de gjorde så sjuuuukt ont,,,

Ja och eftersom jag druckit massa cola igår kväll så var ju toa besöken ett antal i natt hehe,,

Så grattis idag då Theo på 2års dagen=) och svärmor Carina på 45årsdagen=)...

Ska till Theo på kalas ikväll=).. Kändes som de var igår han fyllde 1år tiden går snabbt=)..

Nu står frukosten fram dukad så jag får väl lägga ifrån mig datan.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0