God natt...

Hallooo,, mm älsklingen kom hem med choklad idag hehe after8 min favvis och denna gången var det en stooor förpackning hihi,, börjar nästan tro att han vill ha mig tjock=) hehe nää men han vet precis hur han ska få ett leende på mina läppar=)

Sen gjorde han mat,, för jag mådde faktikst lite dåligt plus att jag hade så ont så jag knappt kunde stå.. och nu testa vi nåt nytt,, vi brukar alltid ha chilikrossade tomater i köttfärsen men nu testa vi med vitlök,, och kryddade med kryddan pasta basilico och shit va gott det blev smaka precis som på en restaurang=) hehe mmm gör gottit=)

Har haft massa jobbiga sammandragningar idag,, och som vanligt tror Jerry att vi ska föda så han tvinga i mig i badkaret hehe och som vanligt var det inga värkar haha..

Sen nu börjar också det där roliga som Linda störde sig på,, jag har inte börjat störa mig rikigt än men hehe,, så fort man ringer nån nu så e det "Är jag morfar nu?" "Ingen bebis än?" hehe osv men än så länge e de lungt,, så fråga på ni,, fast ni lär ju märka det ändå,, har ju lovat att smsa de flesta och ska även försöka ta mig in på facebook och skriva nån kommentar så ni fattar så ni kan vara lugna=)

Yes imon är det dop för baby Thilda=).. Vi ska hem till Linda och dem lite tidigare för JAG ska hjälpa Linda att skriva på tårtan haha,, nää de e Jerry som ska skriva,, Sen blir det dop i kyrkan och sen ska man väl få smaka på den goda tårtan som Linda gjort mm=)

På kvällen sen är det ju Sverige-Ungern wieee=) Vinna eller försvinna tydligen,, så den ska vi ju se på,, vet inte om Matsen kanske skulle komma hit och se den med oss,, Bjöd hit Jessie med,, men den damen ska ju ut på galej hehe..

Nää nu ska jag hjälpa min man med en grej i badrummet,, vad det är lämnar jag åt fantasin mohaha=)

Puss och Kram Godnatt=)

Kommentarer
Postat av: Linda

du jag lovar dig melissa att när du gått över tiden 2 dagar och folk fortfarande ringer och frågar så kommer du va frustrerad förbannas och mer ledsen/känslig än va du é nu...

2009-09-05 @ 06:58:07
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0