Fotboll=)

Hallojsan,, kom precis hem från dopet,, haft mycket trevligt.. prästen var dock född på 1800-talet och man hörde inte ett skvatt av vad han sa,, och han upprepande även saker hehe så lite kul åt detta hade vi efteråt.. Thilda var jätte duktig hon gnydde lite först men när prästen tog henne var hon lugn=)

sötnos=)

Sen var det dags att åka hem till Linda och Jimmy för mat och tårta.. Vi hade ju vart där på morgonen innan och Jerry hade fått jobba lite hehe,, han var så duktig jag tyckte tårtorna blev jätte fina=)

vad han jobbar min lilla älskling=)



Fina va=)

De var fullt ös hemma hos Linda,, tror inte vi hade fått in en enda till person där haha,, tänkte bara shit hur ska vi få in våran släkt sen,, fast vi ska ju vara hos mamma då har vi bestämmt.. A mamma om du inte visste de så ska vi vara hos er när vår bebbe ska välsignas hehe,, men hur ska vi få in alla?? Både jag och Jerry har sjukt stor släkt hehe,, jaja de får gå=)

Vi åt i alla fall pasta med kykling och sen tårta mmm.. Theo sprang som vanligt omkring och vad så glad så,, speciellt när han fick öppnas Thildas paket hehe.. Av oss fick hon ett halsband av en ängel med hennes månadssten i,, ljuslila=)



hehe I am the King,, Theo va så söt i sin lilla fluga=)

Sen fick jag för första gången höra idag av en att jag hade en tjejmage hehe,, alla andra har sagt killmage hehe så vem vet kanske ligger en tjej här i,, hehe i så fall hade hon väldigt svullen hmmm hehe=),

Nää nu e vi i alla fall hemma,, ikväll blir de mys framför tvn de e ju fotboll=).. Sverige-Ungern=) ska bli trevligt=).. Får se om Mats kommer,, Jerry känner sig inte så bra så han ligge roch vilar nu hoppas han mår bättre snart=)

Nää nu ska jag nog krypa ner breve han e ganska trött själv faktikst..

 

Puss Och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0