Fast and the Furious=)

Så har legat och myst i soffan med massa godis och Fast and The Furious filmen=),, Den är riktigt bra asså=).. Älsklingen kom hem med bakelse förut mm mumma=).. Sen gick han och köpte godis för de va HAN aa tro de eller ej men det var faktikst han som var sugen på godis=)

Prata med Linda förut hon va allt lite orolig att jag skulle föda i natt hehe,, Men jag kan lugna henne känner inget ovanligt som vanligt,, han bökar omkring där inne som vanligt och sammandragningar är sig lika så de blir nog ingen bebis i natt heller=( eller a=) hehe...

Men nu kan man höra hjärtljuden utan på.. Jerry la huvudet på magen och hörde hans lilla hjärtslag=).. Haha han fick även en spark rätt på örat haha det var ganska kul=).. Han e stark mammas lille pojke=)

Mm imon ska vi sova läänge i alla fall jag hehe,, Jerry kan ju inte somna om på morgonen,, så vaknar han kl7 då måste han gå upp,, helt sjukt,, jag kan för det mesta somna om eller a inte nu när jag är gravid då kan det vara lite svårt ibland,, men annars har jag inga problem med att somna om=)..

Hopp tävlingen då?? Ingen mer som vill gissa=).. Jag hoppas Julia har rätt att de blir på söndag,, åhh skulle verkligen vara sååå skönt=).. Hehe Jerrys kompis Jonas fyller år på måndag den 21,, han sa att föds han då måste han heta Jonas mm visst=) haha

Yeye om man ska lägga sig och sussa nu då=)..

God natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0