Ensam

Ja då sitter man här i sin ensamhet *snyft* hehe,, älsklingen är ju på konsert,, fick sms förut "Älskling jag står längst fram vid scenen" hehe så söt min älskling=)

Har legat på soffan och tittat på IDOL, Criminal Minds,, och nu Nöjespokalen,, dock inga roliga gäster idag babsan och niklas strömstedt bland annat hehe nja sådär kul va.. Förra gången var min idol Carolina Gynning med hehe hon e grym=)

IDOL var la sådär idag tycke många blivit sämre,, men jag har några favvisar nu bla:



Hon e ju såå söt och riktigt grym=)

A han här e ju såå jävla bra han behöver ju inte ens IDOL...

 



Och hon här e också grym,, ja de e la mina favvisar,, haha vadå IDOL nörd,, hehe men jag tycker faktiskt det är riktigt kul..

Men sen tycker jag åldern är för låg för en sån här offentlig tävling,, asså en 16åring klara inte sån press,, jo visst vissa gör det men inte alla,, när juryn e så jäkla hårda ibland,, asså jag tycker de ska ha 18års gräns som på allt annat,, så kan alla 16åringar skicka in demos eller nåt,, för de blir ju fasiken helt förstörda ibland,,=(..

Hopp vad tror vi då?? Blir det nån bebis i natt?? Ska Cassandra vinna sin choklad?? hehe.. Som sagt tävlingen finns fortfarande de finns fortfarande datum,, man kan gissa enda fram tills 19okt för sen måste de ju sätta igång mig. Kom igen nu,, har ju haft närmare 80läsare idag nån mer kan la gissa hehe=) Här är de datum som e tagna;

Julia; 20/9-no winner
Madelene; 21/9-no winner
Anna; 24/9-no winner
Cassan; 25/9
Jerry; 28/9 BF dan
Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lovisa; 1/10
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Frida; 6/10
Silvia; 7/10
Sandra; 10/10
Gabban; 11/10

Tror dock det är kört för din del Anna=( hehe..

Hopp vilken underbar dag imon annars då.. Det är fredag,, älsklingen slutar kvart i 1=),, Det är lön och mammapenning för mig då=).. Ska försöka få älsklingen att åka med in till stan en snabbis,, roligare att promenera där än här hehe=) Men han kommer nog vara trött imon,, koserten blev ju lite försenad och han ska upp 5imon hehe mm han kommer verkligen vara på strålande humör...Han är som en pmsig tant när han inte fått sova haha,, de e sant jätte irriterad över allt,, tålamod 0 aa de e hemskt,, hehe,,

Sen har vi inget planerat denna helgen faktikst helt sjukt,, tror fasiken de e första helgen på hmm ja 1år tillbaka som inte är planerad=) Underbart faktikst=),,

Hmm om ni undrar om jag känner nåt i magen,, så nja som vanligt han rör sig som bara den har sammandragning efter sammandragning och molande mensvärk.. hehe,, så de e som vanligt... vi får väl se,,,

Jaja får se om jag kommer in en sväng sen tror inte det,,, annars så skriver jag la imon vid 6 igen hehe kan ju inte bryta en rutin=)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe en lugn helg med andra ord framför er :) Kan ju erkänna att jag hoppas nästan jag får fel på när han kommer :D Då jag gissat så sent hehe, men vi får se :)



Vi kommer ha svärmor på besök hela helgen så vår blir inte lugn :) Men hoppas ungen stannar där inne över helgen iallafall då svärmor inte är här nere så ofta :)

Kram

2009-09-24 @ 23:08:35
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Farmor Carina, farfar Stefan, faster Sara och farbror Johan har gissat datum.

Farmor gissade på 12/10

Stefan gissade 8/10

Sara gissade på 5/10

Johan gissade 9/10

Många björnkramar!

Lovisa med familjen!

2009-09-25 @ 17:35:44
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0