Dop,,,

God morgon,, ja då har det väl vart en okej natt,, vaknat några gånger av att bena värker som f*n blir tokig,, då måste man gå upp och gå lite mm gör kul.. speciellt när han trycker på som en dåre,, fick hålla mig i väggen när jag skulle gå en gång för de gjorde så jäkla ont,,,

Sen igår kväll när vi skulle sova va han helt konstigt han tryckte foten aa antar att det var foten as mycket uppåt de känndes seriöst som att magen skulle gå sönder de gjorde så jäkla ont jag bara skrek,, nää nu får du fasiken komma ut snart orkar inte ha ont mer,,,

Jupp idag är det dop för Thilda=),, Ska bli mysigt,, vi ska snart åka hem till LInda och dem så Jerry får skriva på tårtan,, har dock problem med skor,, då mina fötter är dubbla storlek just nu inte roligt man vill ju ändå va fin även om det är svårt när man väger 80kg,, mm just de 80kg väger jag heelt sjukt,, väger säkert mer nu med allt vatten,,,

Nää nu får jag rota i garderoben efter skor om vi ska hinna,, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0