Dagen D=)

Yes idag är dagen då du skulle komma ut var det ju bestämmt?? BF dagen=),, Men jag tror han har prestationsångest alla bara tjatar på han att han ska komma ut,, då e de väl inget kul att komma ut??,, Nää tacka vet jag mammas varma goa mage,, som har allt jag behöver,, värme och mat=),, Varför titta ut i denna jobbiga värld där man ska få skrika varje gång man vill nåt?? Nää jag hade nog också stannat inne ett tag till hehe..

Igår tryckte han dock på så jäkla mycket neråt att ibland kändes det som han var på väg ut haha men NEJ,,, Var ju på bio igår,, gick faktikst helt okej,, förutom att han var hyfsat stökig i magen om man säger så hehe,, Filmen då,, vi såg ju Flickan som lekte med elden,, jo då den var kanon,, tycker dock 1,an va bättre,, var lite mer våld i denna o så..

Sen asså seriöst vad gör Paolo Roberto?? Okej jag har inte läst böckerna han kanske e med i dem,, men seriöst tyckte det var riktigt B att han var med haha,, sen de roligaste av allt som ni kan tänka på när ni ser filmen är när Lisbeth är i Göteborg hehe,, aa hon ska följa efter en bil,, så börjar hon vid Feskekyrkan,, sen upp på avenyn,, och sen helt plötsligt e de tillbaka vid feskarkyrkan haha,, hallå de finns faktikst fler vägar i göteborg haha

Hopp då har man testat det där som alla säger röra på sig promenader och så,, färdknäppen är dock inte testad hehe och lär inte bli det heller kan jag ju då säga haha,, Men eftersom inget funkar,, blir de nog vila vila resten av graviditeten jupp,, så får de bli,, kan behöva vila upp sig lite innan också,, för de lär ju bli många sömnlösa nätter och många besök på dagarna,,,

Hörs sen,, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0