Com hem!! grrr, men 10,9,8,7,6...babybooom=)

God morgon eller förmiddag=).. Så nu funkar äntligen internet,, blir tokig på com hem asså skall alltid strula,, verken tvn eller internetet har funkat nu på morgonen,, satt i telefonkö också åhh blir tokig grrrr..

Yes idag börjar den riktiga nedräkningen det är 10dar kvar till BF wieee 10,9,8,7,6.... babybooom,, ööö förhoppningsvis då.. Igår kändes det nästan som att det var dags,, låg i soffan och hade fruktansvärda förvärkar,, inga riktiga värkar dock men dessa gjorde riktigt ont,, och kändes även lite i ryggen,, så då tänds de ju ett litet hopp,, trodde varje gång i natt när jag vakna att ja nu kanske men nej ingenting..

Men jag har upptäckt att lillkillen ändrat sitt "mönster" där inne i alla fall.. innan så var han ju vaken 24tim/dygnet,, nu sover han på dan och e heeelt lost på kvällen,, aa han bökade och höll på hur länge som helst igår kväll,, så de kanske betyder nåt.. jag hoppas dock att han kan ändra sitt betende när han kommer ut haha..

Aa vi får väl hoppas att jag inte föder i natt i alla fall,, får inte ta Theos födelsedag hehe=).. men de hade vart lite komiskt ändå,, men jag tror inte nåt kommer hända,, kommer garanterat gå över 2v känns de som nu..

Yes what happens today my friends?? Äntligen fredag i alla fall,, slipper vara ensam så länge idag Jerry e hemm kl 7=).. Jag har slängt in en tvätt och börjat stor städa lite hemma,, i mitt huvud har jag planerat att storstäda, rensa skor, sommarkläder, fixa lådorna i vardagsrummet hehe hur många tror att jag ens kommer göra hälften av detta?? Men det låter sjukt bra i huvudet i alla fall=)...

Hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0