Cocosbollar??

Ska det vara så jäkla svårt att göra cocosbollar?? När Jerry gör dem blir de svin goda, de har en perfekta runda formen och smaka as gott,, När jag ska göra dem så blir de antigen för kletiga eller för torra och formen skall vi inte snacka om den ena större än den andra och avlånga och inte alls runda=(

Nää älsklingen får göra dem hädanefter hehe,,, Blev bara så grymt sugen på nåt sött nu och vi hade ju inget hemma grrr,,,

Ikväll kommer ju den där fråga olle dokumontären igen=) hehe undra vad för sjukt det handlar om ikväll,, hehe Aa de märks i alla fall att de börjar bli höst de börjar visas mer och mer program på tv=)

Satt förut och "fönster" shoppa på nätet hmm suck,, de går asså ut på att man lägger massa varor i kund korgen men sen loggar ut hehe,, ja de e så jag fördriver tiden när jag är ensam och övergiven=) Gabban vart e du?? hehe Du har färsten inte gissat datum Gabriella Eva Belin=) de måste du göra,,, du kan ju vinna choklad=) kexchoklad kan du få=) hehe...

aa inga som gissat mer sen sist.. kom igen nu vill ha fler datum=) Här e de datum som e tagna=)

Julia; 20/9
Madelene; 21/9
Anna; 24/9
Cassan; 25/9
Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lovisa; 1/10
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Frida; 6/10
Silvia; 7/10
Sandra; 10/10

hopp väntar på att cocosbollarna ska bli lite hårdare,, de ligger i kylen hehe sen ska jag krypa ner i soffan med dem och ett stort glad kallt mjölk och titta på IDOL=)

Har sett den sötaste typ fleeceoverall på HM också i leopard tyg så jäkla cool=) till Bebben asså=),, att de finns så mkt fint helt sjukt,,

Nej nu ska jag smaka på mitt bakverk=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Maya har en sån :) den är jätte fin på och jätte bra dom dagarna det inte är så himla kallt :) Hade gärna lånat ut den till dig men fick den av min bästa kompis Malin i födelsedags present så det känns lite dumt då. Supersöt med öron och en liten svans i rumpan med hehe :P

2009-09-16 @ 23:33:09
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Melissa

de e lugnt Lisa,, jag skriver vad jag hittar så "folk" kanske köper de sen hehe för jag har ju fått order från alla håll och kantar att inte köpa mer haha=)

2009-09-17 @ 10:59:35
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0