Cocosbollar & Bingo sikken lördag kväll=)

Hehe japp det är la så här alla lördags kväller kommer se ut i fortsättningen så lika bra att vänja sig=).. Jupps älsklingen sitter för tillfället och spelar ps3 jojomänsan,, och jag sitter här och stampar och grymtar eftre cocosbollar som han lovat hehe,, jupp får som sagt njuta och äta vad jag vill nu i det sista för sen blir det gräs som gäller=) hehe asså inte gräs gräs utan sallad=)

Fick höra en liten tråkig grej igår,, Gabbisen är ju i Grekland och har fått något bett så hon har fått stora bölder av,, hon skulle till sjukhuset igår mer har jag inte hört än,, stackars min lilla bebis=(,, tråkigt,, men hoppas de gick bra,, är säkert jätte vanligt för grekerna så de har säkert nån mirakel kur de kan ge henne..

Sen kan jag bara säga,, HÅLL ER BORTA FRÅN ANNANAS!! hehe jupp jag skulle ju då testa att sätta igång mig med hjälp av ca 1,7kg annans eller va de nu var,, fick bara i mig halva då de sen börjde bubbla upp blåsor på min tunga,, och vet ni,,?? Nu har jag även fått munsår av detta åhhhh blir tokig,, så fick så glatt gå och köpa världens minsta tub på apoteket för 106kr underbart hehe

Hopp så har sammandragningarna minskat oxå efter att ha legat på soffan ett tag,, jojomänsan,, så blir nog ingen bebis inatt heller,, Elias du kanske får rätt hehe=) Kollade upp vad världens största bebis vägde och tro det eller ej men han vägde 8,7kg!! Helt sjukt ju,, andledningen var att mamman led av graviditets diabetes,, men man tycker ju att läkarna borde sett nåt innan eller??



hehe jupp skillnaden är ganska stor va?? hehe,, Hade inte velat föda en sån här jätte hehe

Måste även lägga upp två roliga klipp,, David Beckham åhh ja alla tjejers dröm man=),, han var gäst hos Ellen Degeneres,, typ världens roligaste kvinna hehe,, aa men i alla fall,, tyckte bara dessa klippen var så roliga speciellt det andra i slutet haha=)



 

hehe jepp,, nu skriker Gubben i köket,, han vill tydligen ha sällskap när han ska baka,, åhh vilken krävande karl jag har va=) hehe näää då min lilla puttinuttinutt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0