Bristningar!!

FAN!! aa ni vet den "lilla" bristningen jag hade vid min tattoo på magen.. mm visst de e inte så jäkla liten längre=(=( grrrrr,,, halva vingen e typ borta,, åhh hade verkligen hoppats på att den inte skulle förstöras,, men man vet ju inte hur det kommer se ut sen när magen krymper ihop jag hoppas verkligen de inte kommer synas sen,, åhhh annars blir de väl att göra om den men hade helst sluppit de då jag har andra planer=)=)

Så har suttit och tittat på resor nu till Grekland zakynthos ( vet inte hur det stavas) till aragassi tror jag det hette,, Någon som vart där?? Verkar gör mysigt för barn familjer osv och inte allas så dyra hotell,, mm är riktigt sugen,, men men får ju se vad man får för tokstolle innan man bokar nåt.. O nej jag ska inte ut och resa med han dirket men man måste ha lite framförhållning nu som småbarns förälder kan inte direkt ta en sista minuten,,

Imon ska vi hämta vaggan hihi mysigt och bädda i vårt sovrum får lillfisen=) lite ofattbart ändå att man snart ska ha en liten bebis,, ja för jag kommer ju max ha han om 5v för tror inte man får gå över mer än 2-3v sen sätter de igång en,, men jag hoppas verkligen du vill komma ut tidigare hehe=).. Nää om man ska börja leta i garderoben efter nåt stort båtkapell som man kan ta på sig inför kvällen=)

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0