Bio=)

Mmm ska försöka se på bio ikväll då=) Blir den efterlängtade filmen Flickan som lekte med elden=) wiee,, hade velat gå på VIP men de var ju fullbokat såklart...



Tävlingen får vi inte glömma heller,, Eftersom min pappa e så seg,, så gissa han och hans kära flicka på datum som redan var tagna men men snälla som jag är så vinner de får de få varsin choklad ändå=) hehe Men som sagt,, går att gissa mera,, finns fortfarande datum,, för om jag räknat rätt så kan jag vara gravid tom 19okt om jag har riktigt jäkla otur,, grrr

Julia; 20/9-no winner
Madelene; 21/9-no winner
Anna; 24/9-no winner
Cassan/moster; 25/9-no winner
Jerry/pappa & Jan-Inge/morfar; 28/9 BF dan
Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lovisa/faster; 1/10
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Sara/faster & Carina/plast mormor; 5/10
Frida; 6/10
Silvia; 7/10
Stefan/plast farfar; 8/10
Johan/farbror; 9/10
Sandra; 10/10
Gabban/moster; 11/10
Carina/Farmor; 12/10
Elias/morbor; 19/6 haha

Så då e de Jerry och min far som ska ha rätt i natt då=)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0