Bilder,,

Hallojsan,, Har nu fixat i ordning spjälsängen=) trodde dock att vi hade täcke till den men de hade vi tydligen inte,, men de e ingen brådska så sätt för vi ska ju inte ha han där i början ändå,, utan han ska ju ligga i vaggan i början inne hos oss=)...

Men så här blev det;

 

Mysigt va=) Så köpte vi även denna lampa på IKEA idag som herrn ska få borra upp nån dag=)

SMILA BAGGE Vägglampa

hihi söt va=)

Vi köpte också en leksakskorg,, inte för att han kommer ha så mycket leksaker i början men den var så söt=)

KORALL SKÖLDPADDA Förvaringskorg

cool=)

Magen får vi väl inte glömma heller då=) Den växer dock inte så mkt längre,, men här är den V39=)



jupps tjock som bara den,,

Fick äntligen köpt min vas jag velat ha så länge också hihi Älsklingen var snäll idag=) som alltid i o för sig=)



hmm gick inte att vända kortet skumt hehe,, a ja men visst e den tjusig=)..

Har tagigt en liten paus i mitt fixande nu,, är ganska trött nu.. Ikväll kommer IDOL=) wieee=)

PUss


Kommentarer
Postat av: veronika

Jo det är vårat första barn =D

Novalie är min bästa kompis dotter, våran dotter kommer att få heta Emilia.

Har ni bestämt något namn?



Fy va jobbigt det börjar bli nu.. hur har du det på nätterna? Själv vaknar jag varje gång jag måste vända på mig eller av att man hamnat på rygg och nästan inte kan andas av dubbelhakan man lyckats få på senaste =P

2009-09-15 @ 16:20:43
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0