Besök,,och nu snart ensam,,,

Halloj!,, Har haft besök av familjen Widell/Sandh mycket trevligt,, hade med sig hembakta bullar mycket gott=),, Hehe min granne en gammal tant hade stoppat dem och trodde de var vi som hade fött men de tyckte hon var väldigt stor hehe syftade på Thilda haha=) Aa jäklar de hade nog gjort hyfsat ont att klämma ut en 3mån bebis haha=)

Ja hon bara växer och växer nu skrattar hon mest hela tiden och tjötar och håller på sååå söt min lilla svärdotter hehe=) Fick tom ett kort på henne idag när hon ler wiee=)



sötnosen=)



hehe Thilda med svärfar hehe=)

Theo var söt som vanligt,, hehe hjälpte "Harry" servera kaffe och bullar så söt den lilla rackarn hehe



mm busfrö där=)

Japp så nu e det bara våran lilla bebis som saknas hehe,, sen jäklar ska här lekas=)

Vi var nere i frådet förut och hämtade upp alla vinter skor och jackor som jag tänkt gå igenom,, rensa bort lite,, har alldeles för mkt vinter skor hehe,,



hehe detta var min annans tallrik usch spyr bara jag ser den,, har som sagt nu ett jäkla munsår som gör svin ont pga av denna tallrik grrrr,,

Och här nedan varning för känsliga tittare hehe.. min otroligt svullna fot för nån vecka sen haha jupp typ dubbelt så stor som vanligt=)



Hopp då var man ensam då,, Jerry jobbar ju kväll denna veckan,, förhoppningsvis kan detta vara sista veckan han gör de innan bebis kommer så man slipper vara själv sen,, Men jag ska försöka ge mig på klädhängarn till hallen nu så folk kan hänga sina jackor när de besöker oss,, och sen även rensa då bland skor så jag har väl lite och göra ändå,,

Yeye hörs la sen då puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

oj haha vilket megafot! :P

Då kommer han nog snart :D

Vi väntar!

2009-09-28 @ 16:03:30
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0