Bakfull? hehe

God morgon,, usch känner mig jätte konstigt nästan bakis haha på cola då,, drack en massa cola igår kväll och det kändes i natt då jag bodde på toaletten hehe

Hade välldans trevligt igår kväll i alla fall=)... Massa tjöt och klapp på magen som vanligt hehe,, Blev änna lite sugen på alckhol för första gången under graviditeten,, kanske inte så konstigt nu i slutet haha,, Men sen ska man ju amma också så här blir de igen dricka på några månader ändå hehe., men ska bli sååå skönt att kunna hoppa och studsa igen hehe=) aa för de gjorde jag grymt ofta innan=)

Jessie fick jätte fins lycktor typ av mig Anna och Emma,, två små man sätter i fönstret och en jätte stor,, de va riktigt mysiga=).. Ja var ändå där ganska länga tycker jag kom vid 18.30 och gick vid 23.00 hehe=) Värsta nattugglan ju=) De skulle ut,, hoppas de fick kul,, Jessie hör la snart av sig och har hamnat nånstans på fyllan så mammi & pappi får hämta henne hehe nää de hoppas jag inte för vi ska storstäda idag unga dam så vi har intetid att åka och leta efter dig=) haha

Glömde frästen berätta om T-shirt grejen,, VEM TROR NI HADE RÄTT???? jo JAG!!!! haha Jerry ringde från stan och sa med en sån där ni vet fejk hosta man drar "Host, du hade rätt" hahahaah han fick säga de många ggr och jag bara skratta,,, storlek S satt som slimmat på han och det var det jag sa haha,, där fick du älskling=) Vem har alltid rätt?? Joo 98% av ggr har ta mig fasiken jag rätt lär dig lyssna på experten så slipper vi sånt hära=) haha

Yeye,, ikväll ska vi hem till Linda & Jimmy,, vi ska äta lax mmm var längesen=) Ville egentligen äta kräftor men de kostar så sjukt mycket nu,, inget kul att äta nåt så dyrt då,, kan inte rikigt njuta,, Men lax e jäkligt gott de med=)

Nää om man ska daska till mannen min på rumpen och sätta igågn med storstädningen=) wiee va roligt..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0