Ännu en dag,,

Hallojsan,, jupp då var det äntligen fredag i alla fall=).. Men shit vad de blåser,, vakna flera gånger i natt och det lät som hela fönstret skulle gå sönder.. hehe...

Men vi var upp med tuppen idag kl 9.30,, så åkte vi till torget och gjorde lite ärenden,, tog en fika på Mats kafe,, sen kom Gabban och mötte oss..

Fan fick så jäkla ont i ryggen och bena jag kan seriöst inte gå mer,, tror inte vi var på torget mer än 40min och de var det värsta jag vart med om,, har så jäkla ont,, så Linda dina prommenader kan du nog glömma hehe..

Jerry körde hem mig och Gabban och nu har vi bakat cocosbollar hihi fast de blev lite misslyckat denna gången med haha och nu följde vi ändå receptet aa jag fattar inte.. asså de blir as goda men de blir jätte kletiga hehe,,

Så nu ska vi mysa med en film=)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0