Annanas

Hallojsan,, jupps läst på massa forum nu att annanas tydligen skall sätta igång en,, älskar ju annanas så varför inte,, köpte en 1,8kg annanas på ica,, hehe men har nog bara fått i mig halva sitta nu istället med blåsor på tungan haha så, så mycket hjälpte det,, han där inne fick dock ett fri spel när jag käka det hehe han kanske tyckte de var surt,, a ja får se om de blir nån bebbe i natt då=)..

Asså sen kralar asså,, när vi kommer hem ska Jerry plocka in de sista i kylen,, så tar han ut vispgrädde och säger högt;

-M går ut 16/9-09,, och så lägger han tillbaka den jag frågar va sa du?

-A 16/9-09 de e ju typ den 20 nu,,

Ja precis säger jag,, och tittar på han med frågande ögon,, efter några sekunder fattar han,, a ha den skall slängas!! haha blir tokig,, inte nog med de,, 1tim senare går han igenom lite skivor,, så hittar han en gamal bränd skiva som e helt av typ sönder,, så säger han a ha den här är ju sönder,, och lägger tillbaka den,, ja ha sa jag vad gör man då?,, oj säger han igen och flinar,, mm just de den skall slängas haha,, växer killar upp nån gång är frågan?? haha Nää ska inte klaga på min lilla gullegris,, men ibland undrar man asså hehe..

Har inte orkat lyfta ett finger här hemma idag,, så diskkon är full och allt ligger framme,, så de hade la vart tur i oturen om bebis kommer i natt för jag orkar verkligen inte städa.. inte kul att komma hem från BB sen till detta,, men han kommer säkert inte i natt ändå så jag hinner nog städa imon,,,

Var inne en snabbis på hm idag när vi var och handlade,, de har fått in så mycket söta grejer va,, en ljusblå superman plyschdress åhh var så söt=),, men jag häll mig åter igen=),,

Nää nu ska jag titta på Miami INK,,, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0