AJ!!

AJ!! asså seriöst han tar kål på mig,, han har sparkat och tryckt med sin rumpan nu i ca3tim jag håller på att dööö... kan inte beskriva med ord hur ont de gör när han trycker,, de strålar bak över ryggen och ner på rumpan asså de gör så jäkla ont,,, och inget lugnar han heller,, försökt massera magen och gunga magen men ingenting hjälper,, känns som magen snart kommer gå sönder,,, har aldrig hört talas om någon som har haft en sån här livlig bebis,, när tom min barnmorska skrattar år det aa då e de nåt sjukt...

stackars oss sen asså,, han kommer ju ta kål på oss redan första veckan om han ska vara sån här på utsidan.. kan man ge lugnande till spädbarn?? haha

Inget på TV kommer det nu heller,, tittat på IDOL,, men nu e ju alla uttagningar slut så nu är det ju fredags finalerna man väntar på=)... hihi

nää om man ska krypa ner i soffan igen,, puss och kram

HOPPAS PÅ BEBIS I NATT!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Maya var oxå väldigt livlig i magen så du är inte ensam hehe :) folk tittade med stora ögon på min mage när hon böka runt där inne. när vi var inne på förlossningen innan det var dags och jorde ctg kurvan så fick vi utslag och fick göra om den pga att hon inte låg still alls, hon var väldigt livlig och hjärtljuden kunde då gå upp mot 200 ;) när hon kom ut och låg på min mage och hon sydde mig så skratta hon och sa att oj hon var väldigt livlig i magen va :) När ni får in era rutiner sen kommer det gå bra, även om ni kanske få vända lite på dagarna, du får passa på att sova när bebis sover osv om han kommer va så galen som du säger när han kommer ut ;) bara bra att han e livlig ett friskhetstecken säger dom :)

2009-09-22 @ 21:58:35
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0