Åhhhhh

Åhhh fick hem HM katalogen nu,, mmm hitta så mycket fint jag ville ha,, måste i alla fall köpa nya leggings då alla mina gått sönder av någon konstig andledning haha=),, Så jobbigt att hålla sig nu.. men kan ju inte köpa nya kläder nu när de e så nära tills han kommer,,men man blir ju riktigt läskad,, hade velat ha en sån gosig tjock tröja som kommit in nu... och alla coola leggings vill man ju ha,, och Jeansen åhh har sett sånna snygga=)... sen har jag sett massa med coola oversize t-shirts jag vill ha åhhhh vill shoppa=)

Kan man inte önska sig kläder till mamman när man fött?? hehe ni vet ju att barnet påverkas ju faktikst av mammans humör,, och jag menar vad gör mig glad?? Jo kläder=) stackars bebbe om mamma sitter och e bitter över att inte ha några kläder=).. Fasiken denna var bra ska testa den på Jerry hehe..

Påminner återigen om tävlingen under rubriken tävling=) hehe cassan har nu också gissat;

Julia; 20/9
Madelene; 21/9
Anna; 24/9
Cassan; 25/9
Veronika; 29/9
Linda; 30/9
Lovisa; 1/10
Lisa; 2/10
Mamma/mormor; 3/10
Sandra A; 4/10
Frida; 6/10
Silvia; 7/10
Sandra; 10/10

yeye ska surfa vidare här nu,,


Kommentarer
Postat av: veronika

Ja visst blir man suktad att köpa massa fina kläder! Tycker att H&M har mycket finare mamma kläder nu i höst än i sommras.. Ne jag diggar inte min spegelbild nu heller... Ja det blir hård träning sen kan jag lova! massa promenader med vagnen =D

Tänk va mysigt!



Skönt att höra att det inte bara är jag som har svullnat upp en massa, går ju knappt att greppa om saker och ting. Får man fråga hur mycket du har gått upp under din graviditet? Själv har jag gått upp 19 kg. känns så deprimerande =(

2009-09-16 @ 16:50:47
Postat av: Lovisa

Tack! Jag har blivit helt beroende av att kolla efter sådant nu. Jag kan kanske tänka på det sen kommer jag att skita i det om jag känner att jag klarar det själv.

Jag har funderat på att börja simma och så :D Och sedan till vintern hade jag tänkt gymma :D

Tack! KRAM

2009-09-16 @ 17:26:56
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0