Åhh jag döör av smärta!!

Fy vad ont jag har.. sitter och biter mig i läppen för att inte börja gråta.. nej de e inga värkar,, utan min rygg håller på att gå av.. har så jäkla ont och dessa jäkla sammandragningar gör inte saken bättre.. jag skulle aldrig åkt med till stan,, gick bara och snäste åt Jerry hela tiden pga de gör så jäkla ont.. snälla bebis kom ut nu,, jag orkar inte mer,,,,,,,

A vi tog oss i alla fall till Jerrys moster fick träffa de små bus fröna hehe.. såå söta.. de va inte alls blyga d ekom fram nästan direkt.. Kalle satt tom i mitt knä=) hehe.. och Kajsa busade och gjorde massa roliga miner,, de märktes att d everkligen var syskon haha.. de gjorde allt samtidigt tom i blöjan samtidigt haha=).. Så vi fick med oss spjällsängen så nu ska den upp sen i bebberummet.. men de får vi se om jag orkar idag.. ska ta mig 2alvedon och lägga mig i badet för jag håller tro mig asså på att dö av smärta i ryggen kan inte stå riktigt nu utan ser ut som qusimodo i ringaren i notre dam hehe.. de e sant..

Sen åkte vi och hämta Mats och in till 5,an,, jag hitta massa fina saker som vanligt.. men pga all smärta köpte jag inget för jag ville bara hem hem hela tiden,, så de var väl nåt positivt med den smärtan,, sparade lite pengar=).. Jerrys spel han ville ha kostade 700kr helt sanslöst så i köpte inte det seriöst 700kr för ett jäkla spel över min döda kropp säger jag bara.. Jerry tyckte också de va sjukt dyrt så vi ska se om vi kan hitta de på tradera istället...

Nu sitter Jerry och visar Mats de kolla spelet på ps3n hehe asså demon på det då.. hör bara massa pang och vröl där innefrån haha.. blir tokig...

Nää nu ska ja i badet och där ska jag ligga resten av dan,, har aldrig haft sån ryggsmärta som jag har nu...... AJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0