9dar kvar=)

Hejsan,, ja dan blev la inte riktigt som planerat,, skulle ju hem till Linda egentligen och fira lilla Theo,, men fram emot efetrmiddan mådde jag lite dåligt,, så jag fick avboka=(,, så Gabban kom hit och vi åt pizza,, sen kom även pappa förbi en sväng.,, och nu ligger jag och Jerry i soffan,,

Han har laddat ner ett nytt spel till ps3an,, ett bil spel,,inte riktigt mitt spel med tanke på att jag inte är så snabb på att hitta höger & vänster haha,,..

Glömde ju säga förut att idag går vi ner på en siffrigt 9dar kvar till beräknad bebbe,,, idag ahr han vart hel vild i magen hela dagen,, kanske var för att moster Gabban var här=)hehe hon den gotte grisen ska ju åka till Grekland på måndag grrr,, hon har tagigt en sista minuten med sin kompis,, fasiken va nice de hade vart=).. Och jag har fått stränga order att inte föda i veckan.. men ledsen Gabban jag vill såååå gärna ha ut han hehe=) men vi får väl se..

Moster nr 2 Cassan blir ju 15 på onsdag,, shit tiden går så snabbt,, längtar tillbaka tills de var små, när man kunde gosa med dem,, nu är dem ju så stora,, innan jag blev gravid var både större än mig hehe och jag ska vara stora syster hehe kommer aldirg få snutta på mina systrar igen.. och Elias har också blivit för stor nu..De e tur att man skall få en egen bebis hehe=)

Japp imon ska vi nog hem till Linda och fira Theo ändå,, så han får sina paket=)... Riktig lyckost den killen fått fira sin födelsedag 3dar i rad när fasiken har man fått det?? Först på dagis,, sen hemma med sin släkt och sen imon med oss och mer släktningar tror jag hehe

Rensade faktikst min gadrob idag=) sen la jag undan alla mina sommar kläder,, så har fått lite gjort idag ändå=)

Nu ska jag nog snart sova=)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tipsar om en jätte söt dress till din lilla pojke :) Finns på kappahl.

Fanns även till tjej men den var inte lika söt som den till pojk var :)



En mörkblå mjukisbyxa och tröja i samma färg med en smurf på. Låter kanske inte så fint hehe men den var jätte söt :) fanns i nån annan färg till pojk med men den var inte lika fin :) Blir nog fin och go i stl 68 kanske när han e runt 3-5 mån :) så där tycker jag att du ska titta in :)

2009-09-19 @ 23:05:35
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0