8 dar kvar=)

God morgon,, noopps ingenting i natt heller,, hade jäkligt ont en av gångerna jag var uppe då det även stråla bak i ryggen, men de e som vanligt bara en "teaser" grrr.. jaja blir la på Cassans födelsedag hehe eller vad tror du Cassan??

Min hurtiga man har börjat gå ut och springa nu, han va ute igår och ska ut nu med,, han har dock suttit hela morgonen och klagat på träningsvärk hehe mm älskling va kan det bero på?? Otränad kanske?? hehe,, Ja han har ju inte kunnat träna på gymmet sen han skada handen stackarn innan var han ju där flera dagar i veckan...

Och vet ni vi har åter igen fått ett "nytt" problem här hemma,, vad tror ni det är?? Jo Jerrys HÅR haha, ska han spara det eller raka sig?? Detta har han gått och tjatat om nu i några dar hehe,, jag tycker att han ska raka sig=), Han skulle tänka på saken nu när han är ute och springer=)...

Idag blir det kalas hos Linda fira lillkillen,,,Sen kanske jag ska hem till mamma en sväng om hon inte är för "hmmm hmm" hehe hon var ju på rosa party igår=) hehe, en riktig party mormor=)

Ett annat moment jag skall ta tag idag är att rensa ut bland mina torkade rosor "snyft snyft" aa jag är väl så illa tvungen,, Jag har då ärvt av min kära mor att torka alla buketter man får,, så det har jag alltid gjort,, visst jag har fått slänga några under åren som gått pga flytt och så men jag har typ 3st pappers kassar fulla som jag skulle vilja hänga nånstans..

Men det passar ingenstans i denna lägenhet, eller aa inte med så många,, så nu måste jag rensa ut några, åhh flera års sparande=(=( snyft snyft..

Nää nu ska jag väl börja med det då=) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0