6 days left=)

Hallojsan,, mm somna om riktigt gott förut vakna kl 11=),, inga mer shopping drömmar dock=(.. Vilket väder det var idag då.. mm kanske man kan använda sina nya uggs=) om jag ens kommer i dem=(

Ska ju till MVC idag,, mm spännande och se om hon kan säga nåt om när mister Belin vill komma ut.. Sen efter detta besöket ska jag ju komma 1gång i veckan fram tills jag föder,, kan ju försöka hoppas att detta blir sista besöket då=)

Idag blir det städning som gäller,,ska resa på mig här snart ser ut som f'n här hemma,, eftersom hemmafrun inte orkade göra ett piss igår,, var ju helt slut..

Imon blir lillasyster Cassan stor fyller 15år och grejer=) Så då får man hålla sig inne från vägarna när hon ska ut och köra moppe,, ja hon är ju den mest "vimsiga" utav oss systrar Belin inget illa menat nu kära syster hehe men de e ju faktikst sant haha.. Hon ska köra runt på min gamla moppe hehe aa den har fått vara med om mycket den=).. Känns dumt och typ göra sig av med den sen,, Nää Elias får också ärva den tycker jag haha om ca10år haha...NOG va...

Min andra syster är ju i Grekland nu den skitungen,, mm de hade vart nice och vart där,, men men en annan måste ju föröka världen=)

Nej nu ska jag börja städa..

PS; Nu e de bara 6dar kvar till BF hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0