5dar kvar=)

Hehe har änna blivit en rutin nu,, jag försöker verkligen somna om när Jerry gått upp men de går verkligen inte,, så nu sitter jag här precis ätit min första frukost,,Åhh ingen bebis på G=( trodde nästan det var på G igår för de gjorde så jäkla ont,, men NEJ som vanligt,, så Cassan ser ut som du får din dag för dig själv ändå=)

Hade jätte problem att somna igår också,, vi släkte lampan första gången vid 23,, men verken jag eller Jerry kunde sova,, jag pga bökande bebis,, så vi satte på TVn igen,, men sen blev Jerry för trött,, så jag gick upp en sväng medans han somna,, sen vid 00 nåt kom jag in igen,, tog la en stund att somna men till slut gick det... Sen har man vart uppe någa ggr på toa också,,

5dar kvar asså,,,förhoppningsvis då.. jaja,, nää om man ska försöka somna om igen då,, puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aw tack du fick mig nyss att verkligen fortsätta.:) Ja absolut. Klart vi ska peppa och peppa :D

Idag ska jag till exempel på simning med min kompis :D Jättebra för hela kroppen :D



Hur är det med dig nu in i det sista? :)



KRAMAR<3

2009-09-23 @ 09:07:41
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0