4dar kvar till BF=)

Hallojsan,, aa fick sova tills nu sen satte borren igång igen,, de har ju hållt på att renovera en lägenhet sen 1aug och ska hålla på till 1okt,, asså seriöst tar det verkligen 2månader att renvoera en liten 3,a?? jaja,, har fortfarande värk i hela ryggen,, mest svanskotan då hoppas verkligen det är nåt form av tecken för att ha såhär ont varje dag i ca3v orkar jag inte,,, så antigen får du komma ut nu lilla vän eller så skjuter jag mig,, hehe nää då..

Det är ju bara 4dagar kvar till beräknat nu i alla fall,, sen blir det BF+1 osv gud så kul va,,,

Mm ska försöka ge mig på att stor städa idag,, är sådär sugen hehe som jag skrev förut,, men nät måste jag väl göra,,

Hopp Anna ingen choklade bit till daj inte hehe inte än i alla fall,, tror inte de kommer ske nåt på dan ändå.. Så Cassan får vi se om du har rätt=).. Gött om han vill komma i natt på löning och allt,, hatar när folk fyller år runt den 15-20 förlåt Cassan,, men då har man ju inte så mkt pengar kvar oftast 25 är ju perfekt=) haha

Ska verkligen försöka röra på mig idag lite här hemma,, har även märkt att de dar då jag typ "softat" hela dan är jag mer svullen,, igår såg mina fötter inte riktigt kloka ut,, på mina tår har det bildats nån form av aa de ser ut som små bölder aa låter äckligt men inte riktigt bölder men prickar då,, som de e vatten i,, asså inte vatten blåsor heler,, a jätte svårt att förklara men de ser jäkligt roliga ut,, mina fotdynor är helt raka,, ni vet de brukar ju ändå ha en form,, man kan säga så här,, mina fötter ser ut som fyrkanter och feta fyrkanter hehe

Nää ska man sätta igång eller??

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0