3 dar kvar till BF..

Åhh jag har så ont jag tror jag avlider asså,, för det frösta igår,, så sparkade han så jäkla mycket i magen på revbenen att de till slut inte gick att ligga ner,, de gjorde så ont att jag tom börja lipa,, asså de var nåt sjukt,, a ja jag upp i alla fall,, fick stå och vagga fram och tillbaka i ca15min tills han sluta,, sen lägga mig ner igen,, efter 5min vakna han igen,, men då hade han förflyttat sig så sparkarna gjorde inte lika ont,,

Ja jag somna till lite,, vakna sen med massa smärta i ryggen,, vet inte om det var värkar för värkar eller var det var,, men vakna i alla fall i omgångar i natt av den jäkla smärtan,,

Idag på morgonen kom jag knappt ur sängen,, har såå jäkla ont rör mig som en robot,, så jag ringde förlossningen för jag klara inte detta asså,, tänk om jag går över 3v och detta blir bara värre och värre,, då kommer jag vara sängliggandes inom några dar,, enda andledningen till att jag sitter här nu är för att jag va så jäkla hunrig..

A jag ringde i alla fall förlossningen,, hon var jätte trevlig så sätt,, men tycket jag skulle vara hemma och vila,, Hon sa att jag skulle vänta 3dar till,, tills jag gått exat 40fulla veckor,, så skulle jag ringa igen har de inte gått över kan jag få komma in och diskutera kanske eventuell igångsättning,, vilket jag absolut inte vill egentligen men med denna smära e jag redo att göra vad som helst,, kan ju inte ens ligga ner utan att de värkar i hela ryggen..

Fasiken jag som hade tänkt ha en mysig dag med älsklingen idag,, gå ut och gå kanske in till stan en sväng osv,, mm kommer nog gå kanon är ju verkligen på toppen humör idag,, NOT!!

Nää nu ska jag betala alla räkningar,,

Kommentarer
Postat av: Milla

Gumman,,, samtidigt så myser ja varje gång ja läser dina inlägg för han kommer juh ut snart,, men smärtan du bär på en fasen inte kul asså =(( Gaahd nu tycker ja synd om dig.. Hoppas det blir bättre... Kram

2009-09-25 @ 10:47:47
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0