2dar kvar till BF,, och BINGO!!

Hallojsan,, precis tittat på Madagaskar 2 som vi köpte idag,, riktigt bra film hehe rolig=).. inget i magen än dirket,, sammandragningarna fortsätter komma om vart annat,,Bara 2dar kvar nu till BF hehe skulle vara lite kul om man pricka BF är typ bara 4-5% som gör det så tror dock inte detta,,

Var ju tvungen att köpa nåt till lillen idag hehe förlåt men kunde verkligen inte hålla mig,,





Mammsens lilla superman=),, hitta massa gullig saker mer men höll mig,, har ju faktiskt inte handlat till han på länge hehe,,

Yes ikväll blir det Bingo,, man kan ju vinna hur mycket som helst idag,, bilar m.m sjukt mycket,, men vinna?? nja har la vunnit 100kr en gång hehe så tror inte de kommer gå så bra,, men ni vet ju vad de säger Tur i kärlek otur i spel haha nice=)

Humanity - Humanity Word BraceletHär e mitt fina armband jag köpte idag på Fiorucci=) Tjusigt va=)

Nu vankas det middag,, stuvade makkisar och köttbullar nice=),, hehe

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0