22dar kvar..

God morgon,, ja de är väl bara att acceptera han vill inte titta ut förens om ca22dar hehe,, Hade verkligen svin ont igår kväll men de lägger sig alltid blir tokig,, varför ska de göra ont om inget händer?? grrrr sitta och pinas i flera timmar o sen hehe nää ja stannar här inne grrr

Ja vi har ju några datum denna veckan som skulle vara roligt att pricka in,, den 8 på tisdag för då fyller morbror Peter år sen har vi mitt underbara datum då på¨onsdag den 9 så får han persnr 090909 hehe=) sen den 10 på torsdan då fyller ju Jessie Pessie år hehe.. så vi får väl se om han vill göra oss glada i veckan och titta ut=)

Matchen var ju riktigt rolig igår,, Jerry satt och var as förbannad och jag var lugn som en filbunke,, och sa "Man kan faktiskt göra mål när det är 10min kvar" men nää Jerry svor mer och mer och slog i soffan o höll på,, och rätt som det var gör vår egna lilla Zlatan nåt som aldrig hänt Sverige innan,, VI HADE TUR hahaha aa de va rikigt roligt de målet=)

Sen somnade jag som en liten gris,, natten har väl vart ok vart uppe ett antal ggr,, tror de berodde på colan jag drack till matchen hehe,, när jag sedan vaknade kl 10 hade Jerry redan vart vaken i 2tim hehe så nu vet vi vem som ska ta morgon passen sen=).. Han ligger just nu och tittar på Djungelboken också=) så söt min lilla hubbe bubbe=)

Idag ska jag fixa ögonbrynen hos ett proffs hehe ska bli kul,, så kanske man känner sig lite snygg också=) Hoppas bara inte de gör för ont min smärt gräns e ju på 0 just nu hehe,,

Sen får vi se om jag ska träffa Jessie eller om vi bara ska vara hemma,, Shit vad snabbt denna helgen gick,, men de gör dem alltid nu för tiden,, är väl för att vi har att göra varje helg,, Aa för nästa helg vet jag i alla fall att Jessie ska ha nåt nån dag för hon fyller ju år,, helgen där efter fyller Theo år,,, så de e mkt i september=)

Nää nu ska jag nog plocka lite här innan ja ska iväg hehe=) puss och kram

Kommentarer
Postat av: Yoyo

Haha....vi får hoppas att ögonbrynen gör riktigt ont ist. så att du arbetar upp din smärttröskel det kan vara bra om du tänker föda barn nu i kommande vecka ;) för om det är någon som sagt till dig att det är skönt att klämma ut en fotboll ur det heliga så är det en fet lögn.....höhö...

2009-09-06 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0