1v kvar till BF...

Så fick sova några timmar i alla fall,, lite oroligt sov man ju vakna la till lite då och då,, men sov i alla fall det längsta jag gjort sen i natt,, huvudvärken ligger fortfarande kvar,, beror väl på lite sömn antar jag=(,,

I fredags gick min havandeskapspenning över till mammapenning,, så nu e jag mammaledig för första gången i mitt liv haha känns sjukt att säga det men så är fallet=)..

Snodde två bilder från Fridas blogg från igår här e de små söta charmtrollen=)



Theo öppnar våran present,, och handen ni ser kommer från mig usch ser ni hur svullen jag är eller??,, Hade tagigt på mig en ring på lillfingret som i vanliga fall sitter på långfingret,, jag svullna upp så mycket att jag inte fick av den=( Hade ju även tänkt ha på mig mina fina nya skor igår,, som passade för ca1v sen tror ni dem passade nu?? Nej!!! helt sjukt blir så deprimerad assåå,, inte ens tunika jag köpte då gick över mina korvar till armar,, kan ni förstå när jag säger att jag vill ha ut bebis snart??



Hehe kolla in damen va,, hehe titta blicken,, aa henne får vi nog hålla koll på sen,, fast hon är ju redan bort gift =)

Linda berätta precis om Jimmys kompis som fick en son på sin BF dag i lördags hehe Theos födelsedag men även på deras BF dag,, de e sjukt,, bara 10% står de föder på sin BF dag,, man kan ju hoppas att får jag inte nu i veckan så kan han väl komma på måndag så jag också kan få vara en av de 10%,, Åhh vad jag känner att jag bara klagar och klagar nu,, Men jag tycker faktiskt att man får det när man sitter i v39 snart 40 och väger över 80kg och har ont precis överallt,,,

Måste köpa oss en våg sen också,, mm har faktikst ingen så jag kan se alla kilon som bara skall rasa,, jag har förbjudit allt gott sen här hemma,, så Jerry får äta sitt jäkla godis och kakor på jobbet för här ska vi bara knapra morötter=)..

Shit jag stirrrar mig verkligen blind på hur stor jag är och vad jag väger,, mm men om man själv tänker sig in i min sitution kanske de inte e så konstigt,, till alla som tycker att jag verkar helt beng,, men ja är nog helt beng nu ändå,, varje dag vill jag ska vara över på 2sek så jag kan sova och sen vakna med värkar,, de e de som får dagen att gå liksom "kom igen nu bara 5tim tills läggdags och kanske bebis i natt" aa man går som en zombie...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0