1dag ifrån BF..

Nooo min extrema långa promenad och stark mat hjälpe inte ett piss,, istället vaknar jag upp med huvudvärk och värk i rygg och knän,, börjar dagen med 2panodil livet e allt underbart ibland,,,

Jupp imon är det ju Dagen D som man kan kalla det,, det är då det är sagt att du lille vän ska komma ut,, jag säger som som Nicole sa "Att brås han på sin mamma så kommer han i tid gärna lite innan" hehe jupp jag är ganska känd för att alltid vara i tid och gärna 5-10min innan hehe så vi kan väl hoppas att brås på mig då..

Igår spelade vi ju bingolotto,, och gissa vi VANN!!! en ny lott mm skrattretande va??,, Var så jäkla irriterad på 1,ans bingo var jag ett nr ifrån en resa till Costa Rica värde 50 000,, fick alla nr brevid men inte nr25 åhhh hatar bingo,, men inte nog med det,, 2,ans bingo joo då var jag ett nr ifrån en 50tum plasma tv,, och sist men inte minst i 3,ans bingo var jag ett nr ifrån 500 000kr åhhhh,,, men de e bara gamla som vinner på bingo,, fattar inte vad ska en 80 tant med 1milj kr till?? Det är väl bättre vi unga vinner sånt,, åhh blir bara tokig när de ringer in och de hör knappt va Lotta Engberg säger för att de e så gamla...

Själva programmet var sådär,, de hade ju Christer Sjögren där,, åhh jag klarar verkligen inte av denna man,, så slajmig och usch nää blää gubbe,,



USCH!!! hehe,,

hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0