19dar kvar till BF=)

Hallojsan,, ja nu har man gått ner på 10-tal,, kommer ihåg när jag hette 230dar kvar till BF på msn haha=) så rätt snabbt har det la gått ändå kanske,, men just nu står tiden stilla grrr,,

Yes såg IDOL igår hehe lika roligt som vanligt,, men var några riktigt bra med,, den första tjejen var ju bara så söt ville bara ta hem henne=) haha />

Den här tjejen var också jäkligt grym,, tycker de e kul att Laila e så tyken innan haha=)


Denna killen var ju också hur grym som helst=)

 

så,, vad händer idag då?? Jerry ligger fortfarande och snörvlar han har tydligen vart vaken sen klockan 7 och inte kunnat somna om för att han vart så täppt i näsan=( stackarn,,, Så de blir väl bara att vara hemma idag,, jag ska ge mig på att städa lite,, sen kl 15.30 ska vi ju till MVC,, får se om Jerry går med,, vet att han vill=) Han har vart med på varenda MVC besök, Varenda läkarbesök och möten och allt,, de tycker jag är bra,, finns ju dem killar som inte går med på nåt,,

Men man e ju faktikst 2st om graviditeten så jag tycker att killen skall gå med,, om de inte dyke rupp nåt jätte jätte viktigt,, men hur ofta gör de det i killars världar=) haha

Ikväll e de ju Fotboll också wieee kom igen nu Sverige,, en sån rolig match till tack=) hehe

Nää nu ska jag börja plocka lite puss & kram


Kommentarer
Postat av: Linda

jimmy va bara med på inskrivningen och sen på föräldragrupp och UL ju.....

2009-09-09 @ 12:31:39
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Lisa

David var med på alla oxå, hade han inte behövt men han ville :)

2009-09-09 @ 13:29:35
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0