14dar kvar,, 2v kvar,, snälla kom ut,,,

God morgon god morgon,, A natten har vart bättre än förra i alla fall,, har dock bott inne på toan i natt,, kan inte fatta varför för jag drack inget speciellt igår,, men vissa nätter är verkligen katastrof med allt kissandes,, inga dirkta värkar heller,, hade 2st när jag var upp en av gångerna bara..

Men idag är det exat 2veckor kvar tills han e beräknad,, mm känns lite sjukt ändå,, att man snart ska ha en bebbe och gulli gulla med=)..

Jopp så var det en till jobb vecka för Jerry då,, han jobbar sent denna veckan,, åhh hatar när han jobbar sent,, betyder att jag kommer få sitta själv tills kl tolv varje natt och tycka synd om mig jsälv,, underbart...

Imon går man ju in i v39=) wiee stort... ingen föräldrargrupp imon i alla fall,, både tråkigt och skönt,, man slipper gå upp så jäkla tidigt i alla fall=)

Hopp vad händer idag då?? Inte mycket,, ska tvätta lite och plocka sen ska jag nog bara ta det lugnt,, har fortfarande grymt ont i ryggen inte lika som igår,, men så fort jag går så stramar det i hela svanken och det känns som den ska gå av när som helst=(..

Yes,, puss puss

Glöm inte tävlingen nedanför=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0