Vill bli smal..

Åhh känner att detta är en klago dag haha,, okej jag vet de e bara 3veckor och 2dar sen jag födde, men fan va trött jag e på min kropp.. känner mig så jäkla tjock och full med bristningar usch,, de lär väl aldrig försvinna,, okej själva magen kan jag väl leva med ett tag,, men mina lovehandles fy F*N säger jag,, ser ju ut som en uppstoppad korv när jag tar på mig nåt.. får dra upp leggingsena högt upp till brösten för att de ska klämmas in någorlunda,,

När jag var i slutet av graviditeten så tänkte jag ändå.. mm snart kan jag ha alla mina vanliga kläder igen,, mm visst de säger inte direkt poff så e allt borta,, okej jag har ändå gått ner 15kg på 2v har inte vägt mig på 1v så kanske gått ner mer nu,, får låna Lindas våg nästa vecka haha..

Mina jeans kommer jag ju inte i,, de kommer inte över rumpan,, kommer mitt bäckenben alltid vara större nu eller?? Går det att träna bort?? Eller e de dags för en helt ny Jeans gardebrob??

Åhh vill bara komma tillbaka till min gamla kropp,, vill börja sola och träna igen,, aa sola har jag fasiken inte gjort på 7månader kanske,, haha längsta uppehåll sen jag var 15år typ,, har använt mig av brun utan sol,, men vill inte ta den nu när Mio tar med sina händer överallt,,

Undra om jag får börja göra situps nu?? De säger ju att man ska vänta lite tills man e läkt,, jag är bara lite öm så de borde väl vara okej,, BORT MED JELLY MAGEN!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Melle belle! Du får inte göra situps förän du fått tillbaks musklerna på ett visst område du vet nog vart jag menar. Gör knipövningar så får du tillbaks dom musklerna. du ska väl på återkontroll snart och då kan du fråga din bm om situps och träning. Detta är jätte viktigt så du inte börjar med situps för tidigt.

2009-10-22 @ 14:58:59
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Naw då vet du hur jag mår om dagarna. Jag har inte fött barn och jag har bristingar, Mycket!. Tycker inte alls om att visa mig med badkläder längre. DEt är skitbra att du mist så mycket i vikt, önskar att det var så lätt för mig med.

Du är verkligen jättefin på den bilden! Åh blir så otroligt avundsjuk! kram

2009-10-22 @ 18:03:32
URL: http://aboslutelullan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det tror jag blir bra, han lär sig kanske när han äter flaskan och det inte kommer mkt så blir det nog bättre när du ammar med :)

2009-10-22 @ 18:50:49
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0