Vart ute=)

Hejsan,, japp då tog jag mod till mig att ta min första lilla prommenad själv=).. eller a Mio var ju med hehe.. de gick okej,, tog bara typ 2tim för oss att göra oss klara.. jag fick duschat för första gången utan att Jerry var hemma.. Jag satte Mio i babysittern och tog med in i badrummet.. de funkade=),, men sen som de är med småbarn kan man ju inte dirket bestämma när de ska äta eller bajsa,, så de tar ju sin lilla tid att komma i ordining=)

Yes men vi gick upp till ICA,, hämtade ut ett paket från cdon,, med One tree hill säsong 5=) wiee de rear ut alla säsonger där för 229kr mkt bra=) och en skiva till Jerry låg där i med..



Nu sussar han så gott breve=).. skulle passa på att sova egentligen men känner på mig att han vaknar när som helst så nog ingen idè..

Snart bär det av till BVC väntar på att Jerry ska komma hem bara.. sen efter de ska vi till torget en snabbis,,,

Shit vad veckorna ändå går snabbt,, imon e de redan torsdag och sen e de helg=).. vad händer i helgen då??.. På fredag ska Mats komma hit i alla fall på middag och kolla Idol..

O nu vakna han haha puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Han är riktigt söt!

Som det ser ut nu ska jag upp till min vän Nathalie i Göteborg nästa vecka måndag-fredag så jag tänkte om du och Jerry hade kunnat bestämma en dag som ni kunnat och vilken tid och så, så kan jag komma och träffa hela familjen :D Då följer ju Nathalie med såklart. Vad gör du annars om dagarna nu när du är ensam? :)

KRAM

2009-10-21 @ 17:04:50
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0