Usch regn och grått..

Detta är verkligen typiskt Sverige,, så grått det kan bara bli och regn usch vad tråkigt=( Hade tänkt åka till Jerrys mormor & morfar i morse, men Mio somna så gott och har nu sovit i ca 2,5 tim så vi ville inte väcka han.. utan vi åker dit i eftermiddag istället och blir bjudna på middag =)..

Cassan kommer hit en sväng nu istället,,

Yes gårdagen då,, vi åkte hem till Linda & Jimmy på kvällen,, Mio hade inte fått sova riktigt på hela dan så han var ganska över trött och ganska grinig ett längre tag,, men de gick bra till slut,, Men de var trevligt,, vi fika och satt och tjöta=) Theo var på bus humör som vanligt,, och var så söt och titta på Mio ich hjälpte Mio när han tappade sin napp,, hehe Mio fick tom pussar av Theo hehe=)

 

Mio myste lite hos svärmor,, =) MM shit asså,, Höll i Thilda igår hon e ju 4månader nu stora damen=),, Kan inte föreställa mig att Mio kommer vara ungefär lika stor om 3månader helt sjukt,, hehe aa tiden bara flyger förbi..snart sitter vi väl här 50plus med 18ungar haha..

 



Busungen Theo hehe,,=)

Sen när vi kom hem igår,, så var Mio väldigt svår somnade,, jag fick tom gå runt med han i lägenheten,, jag höll väl på sammanlagt 1tim haha,, sen tänkte ja a jag testar att lägga han i sin egna säng,, och de gjorde jag,, strök han lite över huvudet och vips så sov han,, haha så han ville väl inte vara hos mamma då haha


 hihi sötisen=)

Shit veckan är dock full planerad till max,, imon ska jag hem till Linda under dagen,, på tisdag kommer Jerrys syster Lovisa här,, så Lilla Mio ska äntligen få träffa 1 av sina fastrar hehe=) på onsdag,, ska vi först till BVC sen ska jag hem till mammsen och vara där hela dan haha,, japp så de e fullt ös=)



Sover i min nya ammningskudde=)

 

Leker tittut med pappa=)

 

puss


Kommentarer
Postat av: Linda

MEn Melissa TA BORT.....

2009-10-25 @ 13:09:25
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0