Underbar/mysig/hemsk dag,,

Hejsan,, är egentligen inte alls på humör att sitta här,, borde egentligen sova, men Mio kommer ändå vakna snart,,

Mm dagen börjde hur mysigt som helst,, lilla familjen satt i soffan och åt frukost,, sen somna Mio i min famn,, mm mysigt mysigt,, när jag tittar åt höger ligger där en stor karl och sover med,, hopp tänkte jag kul.. börjde även känna att toalett vad behövligt,, men hade inte hjärta att väcka nån utav dem haha,, men efter 20min knipande väckte jag Jerry haha jag va tvungen att gå på toa,, så han fick ha Mio haha..

Sen bar det av hem till Linda=).. Vi tog en lång prommis i de fina vädret,, vi hämtade Theo på dagis,, han e lika söt som vanligt,, har dock börjat trotsa sin mor lite haha,, men de e väl sånna de små liven är.. så jag vet vad jag har att vänta mig haha.,,

Ja dagen var perfekt,, mm trodde jag,, när vi kom hem till Linda,, vakna Mio ville ha mat som vanligt,, sen var han glad en stund,, men sen var de kört.. Lillen fick ont i magen,, och han började skrika,, så mammsen här fick då stå upp och äta,, den underbara lasangen som Linda gjort hehe mm=).. Japp,, till slut somna han i alla fall,, och sov ca 1tim,, men sen var det dags för rond 2,, han fick mat,, bytte blöja,, sen börja skriket igen..

Nu kom mamma och hämta mig,, och Mio fortsatte skrika även inne i bilen vilket han Aldrig gjort förut,, jag börjde känna mig jäkligt frustrerad vad ska man göra liksom??

Väl hemma följde snälla mamma med upp.. Mio va lugn en stund,, men sen börja de IGEN,, och nu var det hemskt,, aldrig hört han så här innan,, han skrek och skrek,, mamma var tvungen att gå.. jag försökte allt,, rulla vagnen, massage,, gå upp och gå.. tillslut gav jag han lite mat,, han åt bara 30ml (brukar äta 120),, men han blev i alla fall lugn..

Sen satt jag och fick sjunga han till sömns,, sen brast de för mig när han väl somnat,, helt färdig e jag nu,, huvudvärk till tusen,, min rygg har aldrig gjort onadre,, så när Jerry ringde började tårana bara spruta "KOM HEM" va de jag sa hela tiden,, Han försökte lugna mig,, de är trots allt bara ikväll kvar,, sen e de helg och sen jobbar han tidigt,, men jag kände mig helt färdig,, helt hopplös,, allt jag gjorde var fel typ.. och hela kroppen värker från topp till tå..

Men vi ska försöka i helgen med,, annars ringer jag till BVC på måndag och rådfrågar om byta ersättning eller nåt.. för jag klarar inte en vecka till själv med detta,, om jag inte får sova,, vilket man inte får när man har en 4v bebbe,,

Ska även köpa starkare värk tabletter imon,, får min rygg gör så ont nu att tårarna ligger bara oc väntar att få komma ut,, blir bara värre från dag till dag,,,

Nää om man ska ge sova en chans nu,, man vet ju aldrig han kanske sover 2tim i alla fall.. kan ju hoppas..

Gott med fredag imon i alla fall=) Idol=)..

God natt

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :)



Allt bra idag då? :)

2009-10-30 @ 10:01:01
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0