Trötter

God morgon,, mm idag är jag trött,, man kan ju inte få två bra nätter i rad eller?? haha,, han gjorde även nr 2 ch kissa ner vår säng underbart sådär kl 2 på natten,, men sen när man ser hans små råddjurs ögon så kan man inte med annat än le ändå haha.. Så Jerry har vart vaken sen kl 3 i natt för när Mio somna vid 5 så skulle Jerry åndå gå upp så nu e han på jobbet kan tänka mig att han e trött..



Myser med snygge mamman=) haha

Så vad gjorde vi igår??,, Inte så mycket.. jag gick igenom lite av Mios kläder,, ja han har redan vuxit ur lite,, så jag rensa ut lite,, kommer spara och se om någon sen kanske vill ha,, de e som sagt babyboom nästa år haha..



tittut=) hehe tränar nacken lill skiten så duktig=)

Sen igår kväll kom Jessica förbi.. himla trevligt,, Mio var vaken för en gångsskull så Jessie kunde hålla han och mysa.. Men sen blev han lite grining,, magen antagligen,, så då fick han mysa hos mig,, till slut somna han efter många om och men..

Vi tittade op ensam mamma söker.. asså hur sjukt e inte då?? den blondin mamman som dejtar killar i våran ålder liksom,, sen har hon e son som e 17,, asså de e sjuuukt.. fattar inte ens hur man kan ställa upp i ett sånt här program när man har barn?? Tänker man inte på sina barn överhuvudtaget eller?? Jag skulle aldrig göra så.. hemskt ju..



mm mammas älskling=)

Så vad händer idag då?? Joo vi ska åka och handla hehe,, jupp vi glömde ju listan sist så vi glömde massa haha inte handla utan lista haha..



älsklingens nya fina tröja hihi

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0