Trött..

Mmm nu känner jag hur tröttheten börjar komma,, har vart en dag med full fart,, hade en underbar natt i alla fall=),,

Yes,, resan till Östra gick kanon,, Mio var så snäll både i bilen och på sjukhuset,, hörseln va kanon,, och när de tog sticket i fingret var han så lugn och fin,, men värre blev de när han skulle vägas haha,, han gillar inte att vara naken hehe,, Men han hade gått upp jätte fint,, han gick ju ner till 3400 när vi lämnade bb men hade nu gått upp igen till 3750=),, Fick massa beröm av barnmorskan,, vilket kändes väldigt bra eftersom jag haft så ont när jag ammar,, så nåt bra får man ju ut av de i alla fall..

Hon försökte även lära mig lite annan ställning att amma så de inte skulle göra lika ont,, men de gör fortfarande svin ont men känns lite bättre..

Jupps sen åkte vi hem,, hade tänkt passa på att gå in på babyproffsen men hade ingen vagn och ville inte ha han sittades i bilbarnstolen för länge,, har hört att de inte e bra i början för deras ryggar så kändes onödigt..



Min sovande lilla gris=)

Japp dagens besök idag var Patrik och Madde=) Mio var jätte snäll och låg och sov i Patriks famn hela tiden haha,, Mio fick även en jätte fin nalle av dem,, ur gullig,, dock har den rosa rosett hehe



Detta ska bli mammas nya kompis när pappa e på jobbet haha=)

Åhh imon då rå.. så har vi fått en lapp att de ska komma och fixa ventilationen här och vet ni när?? Jo mellan 8-15 haha va e de för tid då?? Orka liksom sätta klockan så kommer de inte förens kanske klockan 2 eller nåt orka liksom..

Sen måste jag Gratta Martina och Mathias hehe de ska ha bebbe bf den 14mars wieee,, Mio får en till lekkamrat=)

Imon kommer förhoppningsvis tant Jessica på besök,,)

Nää nu ska jag nog krypa ner i sängen med mina älsklingar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0