Trött..

Hmm aa då har man fått de första sömnlösa natten då,, eller a har jag rätt att klaga egentligen?? haha,, Nää men Mio somna ju ganska sent igår,, vid 17.30-21-30 och sen somna han igen kl 22,, så när han vakna vid 2 i natt var han ju pigg hehe,, så mammi fick så glatt sitta upp och titta på Tredje skiftet,, Som Mio verkade gilla haha,, han var lugn och låg och titta lite och efter några joller så somna han,, Men han lät så mycket,, aa fattar inte varför han ska låta så mycket i sömnen haha så jag kunde ju inte sova,, Jerry låg och snarka hehe

Jag kunde ju väckt han men han hade ju jobbat och var helt slut så jag lät han sova.. Sen vakna lillskiten vid 4 igen,, och så var det samma procedur igen,, amma,, byta blöja,, och sen vägra somna,, Då vaknade Jerry så han tog honom en stund så somna han till slut,, Men han var ju vaken 1,5tim båda gångerna,, så idag ska han sova sin "långa" stund på dan ska jag se till haha..

Sen när han vaknade vid 8 i morse tog Jerry honom efter jag ammat,, och gick upp så jag skulle få sova,, Men jag kunde knappt sova,, för lill skiten är så himla pratglad att de hörs ju genom väggarna haha,, men men fick väl sova en timma till i alla fall.. Skall försöka sova när han sover på dan sen..



mammas putti nutti=)

aa får se hur de blir med den där prommenaden är så sjukt trött,,

jaja hörs väl sen puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Du blir nog piggare om du komme rut och får lite frisk luft.....È jätte skönt ute...

2009-10-14 @ 11:32:49
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha samma natt som mig typ :P Fast Max hade magknip så han var vaken pga de :( Fast lika lite sömn här för mig :)

Okej de visste inte jag att man inte fick. Tur att vi inte har badkar :P..

Kram

2009-10-14 @ 11:57:01
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0