Tjockis hihi

haha japp 400g upp sen sist hade Mio gått upp=) så nu väger han hela 4550g,, och jag som trodde han åt för lite haha=)..

Som vanligt kissade han rätt ut,, haha jag sa lite på skämt där inne "Undra om han kissar idag igen,, tredje gången gillt" haha och jupp kiss kom det=) så söt min lilla gris=)

Men vi kom fram till att vi skulle börja med magdroppar för magen,, han sväljer ju så mycket luft när han äter så de e därför han e så grinig för lillen får massa gaser i magen,, tydligen kommer mammis mjölk lite för snabbt för lillen att hänga med därav sväljer han luft..

Så nu testade vi magdropparna,, ska ge de några dar och se om de blir bättre..

Sen åkte vi till torget,, köpte massa grejs på apoteket,, Jerry hämtade ut sina byxor han fixat,, och jag fick köpt mig en halsduk=) mm så nu har jag en sån där stoor gossig halsduk mm=) hade bara massa sjalar innan men de e ju lite för kallt för det..



sötnosen=)

Ikväll ska vi bara ta de lugnt,, förhoppningsvis få sova i natt=) Mio har sovit ganska bra idag på dan så jag hoppas han kan vara vaken nu på kvällen i alla fall..

Funderar på att åka till Jobbet nästa vecka och visa upp lillen också.. hehe får se vilken dag bara.. Jerrys syster kommer förhoppningsvis nästa vecka också=) den första från Skåne som får träffa lillen=) Faster Lovisa.. då blir nog Mio glad=)

Sen kan jag ju berätta att hormonerna försvinner fasiken inte efter man fött,, de blir snarare värre,, är fruktansvärt känslig just nu,, ser jag nåt på TV kan jag bara börja stört böla,, haha sjukt,, kan tom gråta på beställning nu så mkt känslor har jag inom mig haha verkligen sjukt..

Nää nu ska jag plocka lite här... puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Ja lika bra vi bestämmer redan nu :D

Så jag inte bestämmer något annat. Klockan 12 på tisdag blir det :D Så får jag träffa hela familjen! Ska vi ta med fika och sånt? :)

Resan är bokad förresten!

Kul det ska bli!

Kram!

2009-10-21 @ 19:05:45
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0