Tattoo

Ja ha ja då ska man snart vara själv då.. hmm vad ska vi göra idag då Mio?? Förhoppningsvis sova lite mm kan behövas känner jag,, även om han sover bra på nätterna så sover jag så oroligt helta tiden så jag sover liksom aldrig riktigt så när Mio ska ha sin 3tim sömn idag på dan tänkte även jag ta mig en liten tupp lur=)

Han har börjat kolla mer på saker omkring sig nu,, inte lika kul att ligga stilla på mamma och pappas bröst längre haha,, så mamma ska åka förbi Barnens hus på hemvägen där de rear ut babygym som hon ska köpa till han och se om han tycker de e kul=)

Hopp nu åker snart Jerry då,, ska bli spännande och se hur långt han kommer på Tattoon idag=) wieee,, men sen börjar han jobba imon,, mm mindre kul,, då börjar väl den där vardagen alla tjötar om usch vad tråkigt,, de är väl mest synd om Jerry dock han vill ju vara hemma och inte missa nåt med Mio,, Men men pengar behöver man ju tyvärr...

Nää nu ska jag umgås lite innan han åker puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0