Stor besök..

Hejsan,, ja idag har det vart full rulle här,, storbesök från pappa,carina,Gabban, Cassan, Elias och farmor & farfar.

Mio blev lite orolig ett tag när de var så mycket folk men de gick över snabbt och alla fick hålla och gossa med honom=) så fin min lilla pojke=)



Morfar var lite nervös hehe,, Mio fick jätte fina kläder i present,, fick en jätte fin spöket laban pyjamas som skall invigas i natt hade vi tänkt=) Hoppas den funkar lika bra som superman=) haha



Gammel farmor och farfar var ju här och fick gossa med bebis med=),,

Imon skall vi tillbaka till östra på sån läkar kontroll kolla hörsel och allt,, lite nervis e man ju är första gången vi skall ut sen vi kom hem.. Jag är mest nervös för ammningen,, tänk om han blir hungrig,, är inte så bra på att amma sittandes än då jag legat mycket ner pga smärtan,, har börjat sitta upp idag,, men de gör så ont i ryggen,,=(

Även mina bröstvårtor har börjat ta rejält med stryk för han är verkligen ett matvrak hehe,, har köpt sån bröst napp vill egentligen inte använda de för man vill ju ha närheten liksom.. men kommer de forstätta så här så måste jag för ibland känns de fasiken som om bröstena skall ramla av hehe..



Här e vi då=)

Åhh måste köpa en våg också och se hur mycket jag gått ner,, är fortfarande svullen men inte lika,, och magen är som jelly hehe,, men riktigt skönt att den inte är så hård längre i alla fall=)

Skicka även in en bild på Mio till GP förut så annonsen skall komma ut på tisdag=) håll utkik=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0